apa

Var och jobbade idag.. har inte mått bra på hela dagen men åkte dit ändå..
när folket började komma så såg jag först inte om där var någon jag kände förrän en jävla apa säger "HEJ!" (med en barsk röst) jag bara "ehm., hej?"
sen senare på kvällen när jag stod i baren så kom samma apa tillbaka... och var helt jävla spydig mot mig.. "Åh, snusar du? Fan vad Kvinnligt *ironi* fan vad läppen hänger.. m.m m.m"
jag fick ju hålla masken för man måste ju vara trevlig när man jobbar, eller ja.. så trevlig det går i detta fallet..
ni som känner mig kan ju bara gissa vem det är..och jag lovar att ni kommer gissa rätt..!!

just nu är jag jävligt glad över att jag bor i malmö och en riktigt bra bit ifrån ystad så jag slipper se den jävla apan så mkt.. så arg jag blev när hon höll på... *gaaaaaah* kokar av ilska och spyr så illamående jag känner mig att se henne..
TACK, för att du påminnde mig om vem du verkligen är ditt fula as.. nu kommer jag iaf ihåg varför jag hatar dig så mkt som jag gör och har gjort i merän 2 år nu.. låt mig vara ifred din lilla apa och sluta terra mig din fulajävel.. 

joo ni gissade rätt... Oskar och Sofie.. men Oskar sa inget..
Men jag var så jävla nära att svara henne när hon komenterade att det var äckligt att jag snusade "att Oskar gillade det iaf" MEN jag var som jag brukar.. TYST och snäll..  men fan så arg!!!

nu käns det lite bättre iaf när jag fått skriva av mig... i morgon är sista julbordet och fan vad skönt... slippa en massa ystadpack på ett tag nu..  en massa överspända typer som tror att de är snygga och merän vad vi andra "normala" människor är ...
och just nu så sa jag emot mig själv, jag vet... när jag sa att jag själv är normal asså.. för jag brukar ju säga att jag inte är det och det är jag iofs inte men i detta fallet så är jag väl mer normal än vad Sofie är..
menmen.. malmö är fan så lugnare än vad ystad är..

längtar nästan lite till skolan faktiskt.. där har jag mina vänner som bryr sig.. Lena och Jimmy är väl dom som bryr sig mest just nu käns det som iaf.. Men ska väl inte börja lita FÖR mycket på dom, för då blir det väl som det brukar.. att dom skiter i mig till slut, för så har det varit varenda gång hittills..

BTW, för er som "bryr" er så kuggade jag på min fucking jävla omtenta som jag hade förra lördagen, SÅÅÅÅ nu måste jag göra om den  IGEN.. ville hoppa av, men eftersom jimmy är så snäll som han är och som inte vill att jag ska hoppa av och som tror på mig så övertalade han mig att inte hoppa av.. eller att ge upp för den delen!!  Och jag tror att om john hade levt fortfarande så hade han nog sagt precis samma sak.. för han var oxå en solstråle precis som jimmy är.. ni anar inte hur mkt jag saknar john ibland.. Seciellt när vi är på kåren. För någon vecka sen när vi var där så blev jag helt deppig för att jag började tänka på john och sista gången jag såg honom, vilket var på kåren, då började han pussa mig på kinden för att han tyckte om mig som kompis.. Då blir man glad när man får höra sånt!!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Hanna

MEN VA FAN!! Nu blir jag riktigt JÄVLA förbannad!! Alltsa vad är hennes problem för i helvete?! Kan hon inte ga vidare med sitt liv?!!! GAAH! Herregud... Bra Sara, att du inte gjorde nagot, da visande du vem av er som är mogen iallafall!

2007-12-17 @ 08:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0