fullt upp.

har haft ganska fullt upp hela förra veckan, helgen och idag.. och det kommer nog hålla på så ett tag skulle jag tro, så bli inte lessna om det tar lite tid innan inläggen kommer..
ska jag kanske ta och uppdatera lite?

30/11, fredag, jobbade på öja krog- julbord,17.00-00.00
1/12, lördag, jobbade på öja krog- julbord 17.00-00.15
2/12 söndag, jobbade på öja krog- julbord.. skulle börja 9.30 men eftersom syrran glömde ringa och väcka mig så försov jag mig och kom inte dit förrän 9.45 och slutade 16.15 för att sen ta tåget till malmö.

sen hela veckan där så var det praktik, vilket innebär jobb mellan 8.00 och 16.30 förutom på onsdagen då jag skulle vara med och öppna då jag började 06.15 och slutade 15.45. och sen på torsdagen var jag hemma med feber och förkylning och hosta så jag nästan hostade upp lungorna kändes det som.

fredag, praktik mellan 8.00 och 13.00 och sen tåg till lunnarp för att sen åka till öja och jobba mellan 17.00 och 22.00 och sen körde jag till malmö.
lördag, upp 07.30 och sen till skolan och göra omtenta sen direkt till smedstorp och leka med ungarna lite och sen till lunnarp och vila lite för att sen åka till öja och jobba mellan 17.30 och 23.45 sen till morbror och sen sooova, somnade vid ca 02.30 och sen vaknade jag en timme senare och hade jävligt ont i magen. men lyckades efter många om och men att somna igen, och sen upp igen halv nio för att åka till öja och jobba 9.30-16.45 sen hem om till lunnarp och sen ta tåget hem till malmö.

och här är jag idag!
skola kl 9.15 och sen var vi färdiga vid typ 2 så då gick jag och jessica lite på stan, (hon är jävligt förvirrad om jag får säga det, haha men det vet hon om) sen åkte jag till praktiken för att hämta några papper och sen handlade jag lite och sen har jag pluggat lite och nu sitter jag här.

på torsdag ska jag kolla på filippa när hon går lucia och då ska jag ta tarzan med mig till lunnarp för sen ska jag vara där till söndag. på fredag ska jag till tandläkaren och sen jobba, och på lördag ska jag jobba och på söndag ska jag jobba (sista julbordet) och på kvällen blir det avslutning med... julbord, för oss som jobbat.. *suck på julbord*

jag har såååå ont i huvudet, och har haft det i ca en och en halv vecka nu..
har ganska ont i magen till och från oxå, men nu tror dom ju att det är gallsten, *jävla-helvetes-doktor, som inte kan ta reda på VARFÖR jag har ont HELA tiden... * hela tiden får jag höra  "dina prover ser BRA ut, allt ser FINT ut" men om allt är så jävla bra och fint, VARFÖR har jag då ont??????!!!!!!!!!!! ja jag är arg på han..

och förresten, i fredags klarade micke körkortet!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ooooh, uppdatering! ;) Later som att du ahr fullt upp!! Stressa inte för mkt bara.. da försvinner aldrig magont.

Grattis till pojkvännens körkort, nu slipper du köra hela tiden :P

2007-12-12 @ 11:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0