helgen

Söndag idag, bara städat och tvättan HELA dagen.. Har grymt ont i huvudet *suck*. Fast snart är det färdigt.. har tvättat mellan 14 och 21 snart. och sen är det NCIS, det måste jag ju bara se. Jag är fast!
i går (lördag) var det middag hos mormor och morfar, kykling, potatis och sås... gott..

Vill att det ska vara Lördag hela veckan... i morgon ska jag på min praktik, tisdag ska jag till lunnarp och äta middag för att mamma och pappa har bröllopsdag. Onsdag ska jag jobba på kåren, i baren. På Torsdag ska jag till kiropraktikern i ystad och sen på Fredag är det personalmöte på kåren, och där i mellan hoppas jag att träffa Hanna (??) och någon dag ska jag även färga om håret... Snacka om fullspäckad vecka.. Plus att jag har skola..

Huvudvärk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0