Jobbig katt

haha just nu är min lilla kise väldigt jobbig eftersom han står uppe vid tangentbordet och jagar allt som rör sig, och dessutom så slickade han precis på skärmen. Jag sitter bara och väntar på att han börjar gå runder på tangentbordet så han skriver sin egen lilla text.

Idag har vi då börjat den nya kursen som vi ska läsa nu i 8 veckor(?), kom på att jag måste köpa fler böcker än vad jag har köpt hittills. Idag blev vi dessutom indelade i nya grupper, och i den gruppen jag var i förra kursen var där en tjej som, på första uppgiften vi hade, kopierade MIN text. Och sen nästa uppgift vi hade så kopierade hon en annan i gruppens text. Och nu idag när vi blev indelade i nya grupper, ja då hamnade jag med henne IGEN!! Säger bara att om hon kopierar mitt igen.. Då blir jag arg!!
Men förhoppningsvis så gör hon inte det eftersom läraren vet att hon kopierat innan, inte att hon kopierat mitt men den andra tjejens och läraren har pratat med henne så man kan ju hoppas att hon slutar.

Nu sitter jag och väntar på att Micke ska komma hem från jobbet, i kväll ska vi nämligen på konsert. Han fick två biljetter i födelsedagspresent, så vi ska till konserthuset och kolla på Malmö SymfoniOrkester när dom spelar tv-spels musik.. Jag hoppas ialla fall på att det blir bättre än vad slagsmålsklubben är.



Här är en bild på min lilla bus kise.. :D:D

Kommentarer
Postat av: hanna

aaaw, vad sött ;) Jag vill också ha en kattt!!

2007-11-11 @ 08:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0