jobbigt

I går var jag på mitt återbesök på gastroskopin, och det visade att mitt magsår är läkt, vilket är bra.. Men nu vet vi inte alls anledningen till varför jag fortfarande har ont i magen..
Just nu är ALLT bara så jobbigt, jag vet varken ut eller in.
jag vill bara bort, jag vill utomlands.

Ska vi rymman tillsammans?? till värmen, egypten kanske? eller spanien?

jobbigt jobbigt jobbigt jobbigt!!!!!

jag vill utomlands, jag vill hoppa av men ändå inte!! Jag blir KNÄPP!!!


Pain, Pain, Pain.. jag har sååå ont i magen, någon som vill byta mage med mig??


Kommentarer
Postat av: Hanna

Lust att ta en sista minuten resa med mig? Har lust att aka bort fran allt, jag med.

2007-11-26 @ 08:44:44
Postat av: sara

Hade gärna velat Hanna, Men jag har typ inga pengar alls. men annars hade jag gjort det, har ju lite ledigt mellan jul och nyår.. får hålla mig till sommarlovet.. för då SKA jag åka, och så är det med det!!

2007-11-28 @ 10:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0