Trolle




Idag ska min lilla Trolle avlivas, han har haft problem med att han har fått anfall flera gånger. Vi har varit på djursjukhuset med honom och han fick tabletter mot det, men nu så har han haft sånt igen så nu har mamma bestämt sig för att han ska avlivas. När han har dessa anfallen så ser hon på han att han har ont, och det vill hon inte så därför är det bättre att avliva han så han slipper lida.. Men han är iaf 15 år nu, tänk FEMTON ÅR. Det är länge för en katt..
17.15 är tiden då han ska avlivas, och jag hinner inte träffa han innan dess, så jag får tänka på den sista gången jag träffade han (i söndags) då var han så gosig och kom fram och stångade mig när jag satt i min säng. Han var sååå snäll. Kommer sakna honom, även om jag har min lilla Tarzan nu..




Kommentarer
Postat av: Milla

Stackars trolle.. Hoppas han får det bättre..

2007-11-28 @ 14:39:08
Postat av: Hanna

Har han ont är det de ända rätta att göra. Lata han somna in. 15 ar är gammalt för en katt! Hoppas du mar okej, sötnos!

2007-11-28 @ 20:07:32
Postat av: sara

joo mamma tyckte oxå det, och jag kan inte annat än att hålla med henne.. jo jag mår bra.. själv oxå?

tack töser för inläggen :D :D

2007-11-29 @ 19:42:08
Postat av: Hanna

Inget att tacka för, dooock vill jag se fler inlägg här :) Ses vi efter jul? :)

2007-12-04 @ 11:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0