allmänt förvirrad

ja.. då pratade jag med M igår.. och fick då reda på att det inte alls var så som jag skrev i förra bloggen.. utan han har fortfarande känslor för mig..
jag vet dock inte hur jag vill...
utan vi har bestämt att vi ska umgås som vänner och sen får vi se hur det blir..
dock idag så fick jag sms av han.. och så ringde jag upp han och han var helt knäckt och mår superdåligt av allt..
han sitter ju i sthlm och jag satt just då i bilen påväg hem, så jag visste inte vad jag skulle säga och jag kunde inte göra ngt..  jag hörde hur dåligt han mår..!
vet inte vem jag ska prata med om detta.. eftersom de flesta som jag pratat med tycker att jag ska skita i han.. men jag vet ju inte vad jag vill.. Allt är jobbigt!
det enda jag vet att jag vill just nu är att vi ska vara kompisar.. men jag vet asså inte om det funkar, dock så hoppas jag på att det skall göra det!!

GAAAAAAH HJÄLP MIG!!!

Kommentarer
Postat av: Hanni

Försökte nyss ringa dig! Du kan prata med mig om du vill =)

2008-04-29 @ 20:42:48
URL: http://hanna1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0