drömkillen

drömkillen är han som är stolt över att visas ihop med dig,
Han ringer dig enbart för att berätta att han älskar dig,
Han skulle plocka ner stjärnorna bara för att du vill det,
Han är den som finns hos dig dag som natt om du behöver det,
Han visar stolt upp dig för sina vänner,
Han, är svår att hitta!!

Jag skulle göra allt för att hitta min drömkille, Jag är trött på att vara osäker på killar..

Jag väntar och väntar,
kanske du kommer höra av dig till mig ikväll?
kanske du vill träffa mig någon dag?
kanske du kommer säga hej om du ser mig?
kanske du valde mig?
kanske gillar du mig?
kanske är du ett svin som många andra?
i´m so confused =S

jag kan ändå inte sluta tänka på dig.. du är sååå söt när vi pratar och även till utseendet.. du är så snäll och du är helt enkelt den som springer i mitt huvud...

VARFÖR kan jag inte göra som folk säger till mig???
VARFÖR kan jag inte vara en av alla de tjejer som har flera killar efter sig??
jag blir så trött på samhället!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar & tävlingar! jag tar äver beställningar :)

2008-04-08 @ 17:23:50
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: jenny

en dag så bara står han där!

2008-04-08 @ 17:30:00
URL: http://www.caniche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0