intressant??

haha.. fick nyss höra att jag har en intressant blogg?? hahaha...

just nu så sitter Hanni här mittemot mig i mitt kök, och vi har precis fixat lite på presenten som jag skrev om i ett av de förra inläggen..
Jag är sååååå hungrig.. men just nu så dricker jag min vaniljshake med kanel i..!

jag har fjärilar i magen, man kan ju verkligen hoppas hoppas hoppas hoppas att det blir som jag vill nu!!
Jag vill Jag vill Jag vill!! hihi, bara Hanna som vet vad I am talking about!! hehe

imorse så var jag (gammla) Sara - 9cm.. :D:D mer mer mer...
annars idag så har jag inte gjort så mkt.. Hanna kom hit vid ungefär halv 4, och nu är ju klockan 21.44 och hon är fortfarande kvar.. SÅÅÅ kul att umgås med henne.. :D:D Hon är SÅÅÅ rolig!! =)=)
och nu så är hon sååååå nyfiken på vad jag skriver, men hon får inte läsa förrän hon kommer hem, eller i morgon!!
vi väntar på att johan ska komma hit och umgås med oss..!

hihihi hahaha..
ha en naaajs helg.. Kraam

Kommentarer
Postat av: hanni

Hahaha.. detta skrev du efter ett telefonsamtal med ngn viss speciell? Jävlar vad du skrek i mitt öra sen :P Men glöm inte o berätta hur de blev inatt...... hihihihihihihi

2008-04-13 @ 01:24:24
URL: http://hanna1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0