pucko

för ca 1½ månad sedan tog det slut, för 2 veckor sedan sa han att han fortfarande hade känslor för mig och nu ny flickvän??? hur fan hänger det ihop??

men sen är jag kanske oxå lite pucko.. eftersom jag vill ha ngn som jag kanske aldrig kan få?!
men men..
som mia sa igår.. Jag är snygg, men jag är en bitch ändå!! det stämmer fan in på mig asså.. :D

idag är det torsdag, har varit i skolan och sista timmarna hade vi grupparbete, och det innebar att vi drog till stadsbiblioteket och skulle låna en bok och givetvis hade dom inte den där.. så vi tog den boken vi hade och gick ut i solen och satte oss och läste den högt.. johan läste och vi andra satt och solade.. vilket resulterar i att mina fräknar is back.. :S

imorgon åker jag och Lena till lunnarp och sen till sandskogens camping och ska vara i lunnarp/ ystad hela helgen.. och sen så åker jag hem igen på måndag kväll. sen kommer ju tisdagen då det är redovisning i skolan och sen på onsdag är det valborg, vilket jag inte vet hur jag ska göra.. :S
torsdag och fredag är väl inget speciellt men sen på lördag så är det då den 3 MAJ och det betyder feeest hos milla och kim.. och det betyder sara och hanna dricka öl... och oxå sara och milla bugga..

det är väl så min kommande vecka ser ut.. och för er som undrar så har jag inte träffat den speciella personen sen jag skrev senast.. men vi får väl se hur det artar sig.. :D
ha det najs alla.. och kom ihåg:

Jag är snygg men jag är ändå en bitch!!

Kommentarer
Postat av: hannnni

följ me mej o johan på valborg! :P

2008-04-26 @ 00:55:08
URL: http://hanna1988.blogg.se
Postat av: sara

var ska ni då??

2008-04-27 @ 10:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0