uttråkad

jag är så fruktansvärt uttråkad.. klockan är 22.40 och jag borde sova eftersom jag ska upp kl 7.. ska vara på praktiken i morgon. Börjar 8 och slutar 16.30.. dagen har bara flytit på, var på mobilia med Jessi, det var naaajs!! jag borde sova, men jag är inte trött.. inte ens lite!! jag är mest uttråkad! vill ringa ett samtal, men jag vågar inte eftersom jag redan ringt 3 ggr idag. vet inte riktigt vad jag ska skriva om men det kommer nog efterhand som jag skriver.. veckan ser ut som följer. Måndag: praktiken Tisdag: skola till kl 17. Onsdag: skola och sen jobba på kåren. Torsdag: till frissan och fixa till håret och sen kommer Hanna hit för att fixa till resten som inte blev klart igår Fredag: skola Kanske kolla film med Magnus någon dag? får se hur det blir.. Kanske träffa en annan person oxå?! (men jag hoppas inte på FÖR mycket) Suck suck suck suck... fantasin ligger i lä så nu ska jag väl inte tråka ut folk med min ointressanta blogg..!! GODNATT folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0