fattig student..

ja man börjar förstå det uttrycket nu asså.
5kr, är vad jag har kvar denna månaden, också är det en hel vecka kvar tills pengarna kommer.. *suck*
och dessutom så har jag inga pengar på busskortet, på mobilen eller på bankkortet.. IT SUCKS!!
men som sagt så får jag pengar nästa vecka.. men dom kommer nog gå åt ganska så fort ändå.. menmen, så är det att vara en FATTIG STUDENT..!!

denna veckan.. hum, Vecka 8. Vad händer?
jooooo

Måndag (idag).---- skola 9.15 - ??, ut och gå med jessica i det fiiina vårvädret
Tisdag---- Skola 9.15 -?? (vi ska filma vårt arbete), sen kl 21.30 är det Klass 9A på svt.
onsdag----- Skola 8.15 - ca 16 (och idag kommer nya avsnittet av oth ut)
torsdag---- Vara på praktiken heeela dagen (8.00-16.30)
fredag---- Skola 8.15- ??
lördag---- Tvätta och städa... Kanske bowling med bruschan och mikaela.
söndag---- VILA!!

Fast lär nog bli lite träning några dagar denna veckan, men vilka darar vet jag inte, det får vi se efter hand som dagarna går.. haha.. Jessica brukar ju ringa ca 30 minuter innan det börjar.. =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0