Fredag

då var fredagen kommen, och min dag kommer vara huuuur stressig som helst!
Börjar 8.30, då ska vi ha gruppmöte med vår lärare om vårt arbete.
sen slutar jag skolan 13.30, då ska jag hem och göra mig i ordning och sånt för att sen åka tillbaka till skolan typ, och börja jobba på kåren kl 15.00, jag ska öppna stället själv idag = SARA ÄR MYCKET NERVÖS!!
Sen så kommer Anders och byter av mig vid 17.30 ca.. och då ska jag hämta Hanna och company.. haha.. och sen ska vi till kåren igen, och förfesta och sen kl 21 bär det av till Arena 305 för att festa natten lång!!

Fattar egentligen inte varför jag skriver, det är mest onödiga saker och sen så är där ändå ingen som läser, verkar det som.. (eftersom jag typ aldrig får några komentarer)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag läser :) Och jag vet hur det är när ingen kommenterar ;)

2008-02-29 @ 11:41:39
Postat av: sara

men du har ju ALLTID kommentarer i din blogg ju...

2008-03-01 @ 11:31:57
Postat av: Hanna

Nu vill vi läsa om denna veckan hihi... SKRIV!

2008-03-03 @ 12:55:40
URL: http://hanna1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0