Lycka?!

Känns som att jag har glömt bort hur lycka känns,
hur det är att må bra och att vara glad.
Vad är lycka, någon som kan förklara det för mig?
Hur känns det? Hur vet man när man mår bra?
Är det när man har ont i magen 24 timmar om dygnet, mår man bra då?
Enligt min läkare så ska jag må bra, men det är uppenbart att han är dum i huvudet.

Jag vill bara vara samma Gamla Sara som jag var innan,
ni vet då när jag var galen, knäpp och helt förvirrad.
För då, på den tiden, då mådde jag utmärkt bra!

Jag vill vara lycklig och sväva runt i min egen lilla värld,
eller på dom där rosa sakerna som är luddiga och mjuka som bomull...
Tror att det är dom där som brukar kallas för MOLN!!

Lycka... Jag vill ha dig!!
Jag vill känns dig inom mig.
Jag har glömt hur du känns,
visa dig för mig så jag kan bli mig själv igen.
SNÄLLA!!!

Jag vill tillbaka till den tiden då allt var perfekt,
Då tiden stod still, och man var glad och mådde super.
När man flummade runder med vännerna och hade absolut ingenting att oroa sig för,
förutom kanske betygen.
Tiden då man skrattade åt allt och ingenting.
Lycka och glädje, det är allt jag vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0