Hemtenta

Har ganska fullt upp just nu, iaf till tisdag. Har en hemtenta som ska göras och lämnas in till tisdag..
och denna måste jag bli godkänd på, annars vet jag inte vad jag gör..
men nu är jag så trött på det så jag orkar inte fokusera längre.. fast nu har jag iofs suttit med två uppgifter sen kl halv sex cirka.. och kolckan är nu tio.. så nu är jag HELT färdig med en uppgift.. såå nu har jag ju "bara" fyra uppgifter att göra klart..
uttråkad är jag oxå japp.. något så extremt så det finns inte..
i morgon ska jag till oxie, ska vara där halv nio och sen kommer jag väl hem vid fem någon gång.. och då ska jag sätta mig direkt och fortsätta med min äckliga tenta.. Jag ska vara färdig på söndag.. det är ett som är säkert, om jag så ska behöva sitta 24 timmar i sträck sista dagen.. så SKA den vara färdig.. för jag ska inte göra det i sista stunden...

jaja det är iaf vad som händer i mitt liv just nu...
måste bara berätta.. i går.. så träffade jag LENA för första gången på typ 3 veckor... hurh ar jag klarat mig??!!
hum.. jaja.. nu är jag så trött så jag bra svamlar så här står inget vettigt längre... undrar vem som kan slå rekord i att skriva ett långt blogg inlägg med absolut ingen innebörd?? hum, jag kan nog göra det tror jag.. om jag fortstätter skriva mycket till så blir mitt inlägg nog ganska långt men innehållslöst.. ajjaj.. men nu ska ni få slippa det.. tror jag.. haha.. jag kan nog fortsätta en stund till.. men nu skrev jimmy på msn så nu måste jga ta en paus i någon sekund iaf.
ja nu är jag tillbaka till mitt onödiga skrivande.. och just nu i mina högtalare så strömmar det ut musik från den grammis vinnande lars winnerbäck, men dock inte den låt som blev årets låt 2007, urtan det är kom änglar som jag lyssnar på nu. nu har det blivit lite mer onödig text.. haha.. kul för er att läsa va? ni trodde att detta var ett långt inlägg med mycket information om hur mitt liv leker på och hur underbart allt är.. men tyvärr, där fick ni liiiiite fel.. haha.. "kom änglar kom älvor det börjar bli kallt, graderna sjunker så fort överrallt" .. hum.. nananana
nej men nu så ska ni deffinitivt få slippa mitt tjat.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0