Kåren

Igår så var det kåren, och jag jobbade inte.. haha...
Det var jävligt kul, Hanna du missade en trevlig fest.. får följa med sen när du har pengar!
haha, sorry att jag ringde dig typ, tolv (?) haha, men som du vet så var Sara inte riktigt nykter!

Dagen började med begravning, Mickes farfar skulle begravas, Vila i Fris Olle.
sen när det var slut så åkte vi hem till mickes föräldrar och fikade med alla som var på begravningen.
När alla åkt så stannade jag och micke kvar så bjöd madde och anders på pizza. Sen tog vi bussen hem och diskade och plockade undan lite, var ju meningen att vi skulle ha förfesten här. Men det blev inte riktigt så.. haha
skickade sms till Linus (en från kåren) och frågade om han skulle dit, så han bjöd dit oss på förfest, så när Lena kommit så stack vi dit direkt.. Så på förfesten så drack jag en flaska vin, och lite av en andra flaska, men tyckte det inte smakade som det skulle så Linus fick smaka på det.. "Detta vinet är korkat" blev då Linus svar..
han menade att där kommit luft in i flaskan så att vinet smakade kork.
Vid kl tio så åkte vi till kåren, och där blev det några Damn! och en ÖL (jappp, sara har lärt sig.. minsann) och sen drack jag en Bitch! Slap. Efter detta så var Sara ganska på lyren om man ska säga som så!! haha

dansade och hade skit kul med Lena, Micke, Elvan, Anders, Christian, Emma, Patrik, Magnus, Petter, Jonas och fler som jag inte kommer ihåg namnen på.. träffade så många nya igår.. haha.. men Emma och jag fann varandra dirket, vi hade så mkt gemensamt.. så ska träffa henne någon dag nästa vecka och fika.. Ska upp till henne och baka en kaka och äta den sen...

Jag bara älskar studentlivet.. haha.. :D:D
Synd bara att man ALLTID blir bakis, för det var jag ju idag *hum* japp, sov en stund på föreläsningen *oops!*
Men men, nu ska jag göra ngt annat. typ kolla film tror jag... men jag vet inte vilken!! hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0