Tisdag- Onsdag

i Tisdags (igår) så åkte jag till Tommy, kom fram lagom tills han slutade jobba.. Efter han hämtade mig på stationen i Hässleholm så åkte vi hem till han och käkade lite mat.. och sen åkte vi till en sjö och badade, det var jävligt skönt i vattnet måste jag bara säga.. =) och det blev ju bara bättre med en het kille som värmde en när man kom upp.. ;) sen körde vi och köpte chips, popcorn och läsk och sen åkte vi hem till han igen och kollade tv och mös i soffan.
sen i dag har jag bara suttit hemma hos han och skrivit på min uppsats som jag inte är färdig med än, och som ska in i morgon *suck* *paniiiik*

det var huuuur mysigt som helst igår.. fan att han inte vet vad han vill bara.. =(
Jag vill iaf ha han, det är en sak som är säker!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0