Denna veckan

haha.. på begäran av Hanna tänkte jag nu berätta hur denna veckan kommer se ut..

Måndag: VFT (praktik) 8.00-16.30.. sen slöööa
Tisdag: VFT 8.00-16.30, sen gå till nöjesteatern och hämta biljetter till High school musical. och sen kolla på klass 9A
Onsdag: VFT 8.00 -16.30, slööa
Torsdag: VFT 8.00-16.30
Fredag: VFT 8.00-16.30
Lördag: Ettårs kalas i Eslöv hos "brorsdottern" (vet dock ingen tid)
Söndag: Ingen aning..

Jaa.. så här är hur min vecka ser ut... kan dock bli lite ändringar på tiderna..
jappjapp... vet inte vad jag mer ska skriva..!!

Idag så hade vi fått en ny flicka till avdelningen, så när vi satt och åt mellis så frågade hon mig "vad är det rosa du har på tungan?" Haha, ljuvliga ungar!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehehehe såna kommentarer får jag med ibland, barn är så söööta :)
Och på lördag hoppa sjag att du hälsar på mig om du ändå är i eslöv? :P

2008-03-03 @ 18:25:29
URL: http://hanna1988.blogg.se
Postat av: sara

men Hanna, det hade varit lättare att görao mjag vetat vart du bor ju!! haha..

2008-03-03 @ 21:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0