idag..

när jag vaknade så var det hur fiint väder somhelst och jag var nära på att cykla till skolan och sen när jag satt och åt lunch så SNÖ!!!... HALLLÅÅÅÅÅ:...... det är Mars.. då ska det INTE SNÖA!!!!!!
sitter och väntar på att Lejna ska komma hit snart... hon borde ju vara här vilken minut som helst eftersom hon ringde för ca en halvtimme sen och sa att hon var på väg till bussen.. och så pass länge har jag bott i malmö och har koll på att det inte tar 30 minuter från centralen och hit...

idag känns allt lite bättre iaf.. visst att man är lessen, men det var nog meningen att det skulle bli såhär..
Sov knappt något i natt, somnade ca ett och sen upp halv 7 ungefär.. så jag är något trött idag... och Lena ska sova här i natt och sen i morgon ska jag dra mig till Vellinge och hem till André så ska vi fortstätta med vårt arbete.. och sen på torsdag så ska jag till lunnarp och lena ska följa med mikg.. pappa fyller år så det ska bli kalas...!!


orka skriva mer just nu??!! nej... ingen som läser ändå.. typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0