Polispådrag

Japp, idag efter vi haft vår lunchrast jag och malin, så när vi kom ut så säger malin "luktar det inte bränt gummi?"  jag bara :S  "eeeh, nej" sen tänkte vi inte mer på det.. Förrän när en pappa till ett av barnen kommer ochh ämtar sitt barn ca 20 minuter försent, och säger "förlåt att jag blev lite sen, men det har varit helt stopp i trafiken här i oxie för man har hittat en sprängd bil, och en bank i malmö har blivit rånad"
Efter det så har vi gått hel dagen och undrat, och blivit mer uppdaterade efter varje förälder!!

när jag och Linnea skulle hem så sa vi på skämt att vi skulle fråga en av  polisbilarna som körde utanför om vi inte kunde få lift hem, för sen efter lunch har det varit fullt med polisbilar som kört runt hela oxie X antal ggr plus att där varit en polishelikopter som flygit runt hela tiden..  Skrämmande!! 

Men nu är jag hemma iaf, och jag mår bra (för utom huvudvärken, men det är inte så farligt)

Nu saknar jag folket i skolan, nu tycker jag att VFT:n ska vara slut, men dock så är där en hel vecka till *Suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0