veckan

Måndag: skola, leka med Lena - Lena sova över
Tisdag: grupparbete med André, slöa
Onsdag: Skola-redovisning, Jobba på kåren- Lena sova över
Torsdag: Skola, Lunnarp- Pappa fyller år, Malmö igen 
Fredag: Skola, Lunnarp- Lena följa med (sova där)
Lördag: Påskafton i Lunnarp.
Söndag: Hem till Malmö.

Denna vecka blir det mycket Lena-Sara tid..

Jag skanar dig mycket, men denna gången är det faktiskt upp till dig. Det sa jag till dig senast vi pratade och jag kommer hålla det.. Jag sa åt dig "hör av dig när du har tid för mig".. det har gått två månader, antar att du har fullt upp med ditt nya liv!!!

Boy, Don´t fool my heart away!!
I don´t know what to do this time..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0