Andra December 2009

Ja, precis som överskriften säger.. idag är det den 2:a december,  och snart är det jul.. *suck*
jag har kommit på att jag inte gillar julen så mycket!
men ändå så kan jag inte vänta på att julafton ska komma, för att så snabbt som möjligt försvinna... Julen detta året är det samma som att jag får lite pengar som jag kan ha i mellandagsrean då jag MÅSTE köpa ny mobil, eftersom min gamla pajjade igår!


sitter här nu och har världens äckligaste huvudvärk och jag fryser jävligt mycket, vilket kanske kan bero på att det är vinter och det betyder äckligt jävla kallt, samt att vi har varit i en kall jävla ishall innan idag med praktiken!

Ja jag märker själv när jag skriver hur negativt allt låter, men det är en sån dag idag!

BTW; idag fick Miki beskedet om att han blivit uppsagd från jobb, sååå om han inte får ett nytt jobb ganska snart kanske vi måste leta ny/billigare lägenhet... och jag säger då det.. Att bo i en trång liten lägenhet det tänker jag inte göra igen! Börjar ju tillochmed tycka att denna är trång!

uttråkad som få, men nu har jag iaf uppdaterat, det var ju det som var meningen med att jag skulle börja igen, eller?!

JAG VILL HA SOMMAR, SOL OCH MYCKET VÄRME! (MEEEEEN som student så har jag inte direkt möjlighet att spara pengar och har därför antagligen inte råd att åka någonstans i sommar, så får väl typ spendera hela sommaren med att kolla på bilder från mamma och pappas Thailandresa som dom snart ska på) SUCK!!

Kommentarer
Postat av: Ewelina

jag vill också ha sommar :( NU NU NU NU!! <3 måste ses snart hemma hos mig:)

2009-12-03 @ 18:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0