dåligt

Jag mår skitdåligt just nu, hoppas att jag mår bättre när vi åker iaf, annars är resan förstörd!
Hatar min mage så jävla mycket.!!

Skulle jobba idag, men det blev ingenting med det, vaknade och hade så jäääävla ont i magen och hela dagen har sugit rejält!! under dagen har jag kollat på;

a cinderella story
another cinderella story
mamma mia
hannah montana the movie.

ja det är typ det jag har ägnat min dag åt.  Hoppas verkligen på att magen blir bättre snart, annars vet jag inte vad jag gör. Det går ju fan inte och leva såhär, har haft problem med magen tillochfrån i 6 år, men det har aldrig varit så som det är nu.. inte ens när jag hade magsår! Och läkarjäveln har ingen tid till mig förrän i slutet av augusti, så seriöst ... ska jag gå så här i EN OCH EN HALV MÅNAD???????? Det pallar jag inte.

Det blir ju inte direkt bättre av att folk som man trodde var ens vän bara skiter i en totalt, medans andra bara ignorerar en!
När man mår såhär dåligt som jag gör så drabbas andra i omgivningen av det oxå, det är ju inte bara jag. Allt hade kanske blivit bättre för alla om man bara hade slutat existera??!! (NEJ jag tänker inte ta livet av mig, men det är så det känns iaf)

TRE VECKOR, det är så länge jag har gått med konstant illamående och svinont i magen, sömnproblem och ständigt trött! Jag klarar det snart inte mer! Någon som vill byta mage med mig?? bara en vecka, medan jag är i turkiet så jag iaf slipper det då?? SNÄLLA?? Men just det, det går ju inte, så jag kommer nog ha med mig problemen dit oxå!

JÄVLA SKIT!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tråkigt att din mage inte är bra. Känner igen det där med kö på vårdcentralen (om det är dit du har ringt) , det är nästan bättre att gå till privatläkare för det kostar lika mycket och om inte så får man i alla fall hjälp med sitt problem. Vårdcentralen är så duktiga på att säga " vi tar lite prover sen får vi boka en ny tid ". Fattar inte mig på den svenska sjukvården.

2009-07-19 @ 12:10:46
URL: http://banansnurra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0