lkeow

hum, vet inte riktigt var jag ska börja!

känner mig ensam som fan.. liver suger och jag hatar mitt jobb.
Lena kom hem nu, jag behöver dig!!
vet inte vem jag kan prata med, och ingen som förstå. Jag vet inte ens själv!
Mitt humör går upp och ner väldigt mycket nu känns det som. Jag flippar ut för ingenting!

VARFÖR måste man leva med en jävla stressmage?? HATAR det.
Jag kan inte somna på kvällarna och sen sover jag kasst, vaknar tidigt och detta leder till att jag ALLTID har huvudvärk för att jag är så jävla trött, och att jag är irriterad som fan och sen att man har ont i hela kroppen.
Jobbet suger som jag skrev innan, och även om jag vill jobba, så vill jag inte det!!
Allting är förvirrande och ingenting är bra, återigen är allt ett jävla spel.
Allt är så himla fejk, JAG är fejk.

jag vill bort, och bara vara borta!
snart åker jag! men synd att jag inte kan stanna borta oxå!
saker som jag ser framemot verkar bara krypa sakta sakta frammåt, men snart mycket snart är det dags för första saken på listan, sen är det inte långt efter som nästa sak kommer...  man får ta dagen som den kommer och försöka stå ut helt enkelt, det är så jag lever nu iaf!

listan!!
1. Turkiet 24/7-1/8
2. Göteborg 7/8-9/8
3. Insparken 24/8-4/9
4. NEW MOON 20/11

det är detta som finns där nu. men tiden går så jävla slött. Kan man inte bara sluta existera tills dessa dagarna kommer och då börja existera igen??

(ta inte allt för jävla seriöst i denna bloggen, jag är bara så jävla missanpassad nu så det finns inte, mina tankar bara snurrar, dag som natt och mitt humör är så långt ner som det bara går)


Kommentarer
Postat av: Ewelina

Gumman, jag förstår hur du känner. jag känner precis likadant. måste träffa dig när jag kommer hem, måste prata med dig. måste få ur mig allt. och jag vet att du är typ den enda som vet hur jag haft det sen studenten och du är den enda som skulle kunna förstå. Jag saknar dig enormt<3

2009-07-10 @ 21:34:00
Postat av: Jeanette

Men Sara! Det här låter inte alls likt dig. Vi får fika någon dag så du kan prata av dig.. Sen det där med jobbet, det är kul att tjäna pengar men inte att slita för dem! ;)

2009-07-14 @ 16:05:40
URL: http://banansnurra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0