skärrad

yes, är aningen skärrad just nu.. undrar om jag kommer drömma mardrömmar i natt!
Nu har det hänt lite brott i malmö, första gången sedan jag flyttade till malmö, (vad jag sett/hört något om iaf).
 
Gick och kollade på bio med mig själv, kollade på Harry Potter och halvblodsprinsen. Mitt i filmen, tänder dom upp hela salongen och stänger av filmen, och in kommer TRE POLISER, dom skulle kolla igenom hela salongen för att en kund från shoppingcentrat försvunnit... efter filmen när man skulle gå ut där ifrån så när jag kom ut från salongen så var där poliser på varenda våning där finns tre våningar)  där var typ 3 poliser på de översta två våningarna, på understa fanns det fler poliser och inbrottslarmet var igång från en av butikerna för att dom var där inne och kollade.
Tillsammans med poliserna så var där en man och en kvinna som gick med dom. min gissning är att det är ett barn som försvunnit, men det återstår att se (om det nu kommer stå något i tidningarna eller på nätet i morgon).
utanför entré stod typ 4-5 polisbilar.

Pratar nu med Ola i telefon och han är helt kinking för att jag sitter och skriver blogg istället för att rikta min uppmärksam mot honom P

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Usch vad hemskt!

2009-07-21 @ 11:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0