tvätta, städa och diska tills allt i rummet skiner klart!

Japp,  min LEDIGA dag idag. började med att gå upp halv 8 i morse för att köra till ystad och få rygg och nacke iordning tills vi ska åka.
Sen var jag ute om på gamla jobbet och hälsade på ungar och personal. Efter det så bar det av hem för att börja stääääda.. och tvätta.

SÅ tvättat från 13-19 DVS 6 TIMMAR!!! under tiden som jag tvättat har jag även städat hela lägenheten, dammsugit och torkat golv, och även fått bytt bordsskivan i köket så nu är den fin igen...
och nu är jag såååå jävla trött och ska däcka i sängen med min underbara bok..
ska förhoppningsvis ha läst färdigt den tills vi åker, så jag slipper ha den med till turkiet så jag kan vara lite social med min älskling!!


ÅH JAG SAKNAR HONOM SÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET!! han åkte till blekinge i söndags och kommer hem i morgon kväll... saknar han enormt mycket!!

puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Blivande mamma <3

Svar: Ah, det hade ju varit perfekt! Men jag har lite problem med att ta mig "så långt" när det är så lite tid kvar till BF tyvärr :/

2009-07-23 @ 15:58:11
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0