allt möjligt!

Ja, idag blir det fika med Jeanette på Entré. Ska bli trevligt att äntligen träffa dig tösen! Sen halv 4 börjar jag jobba, jobbar sen till halv 8 så det är inte så länge tack och lov!!

I morgon så ska jag vl bara sova ut ordentligt på morgonen och sen på kvällen blir det fest med Ewelina i Ystad!!  Så får vi se var vi går, om det blir Donna Gina, Öja eller Bar á Bar.. ??!!? 

Igår kväll läste jag klart "så länge vi båda andas" så nu har jag läst alla 4 böckerna för tredje gången, och (förhoppningsvis) så får jag hela Twilight boxen på engelska i nästa vecka, så då ska jag börja läsa dom, fast jag tror att dom kommer ta längre tid att läsa än det tar att läsa dom svenska böckerna!!

Det är väl meningen att det är sommar nu, eller? Jag känner det inte, det känns inte som att det är sommar, det är så jä'vla tråkigt väder så det finns inte! ska iaf bli skönt att komma iväg till turkiet om 6 veckor, DÅ kommer det vara sommar på riktigt!! jag älskar det!!

Nej nu är det en halv timme tills jag ska stå utanför Entré så nu måste jag fixa lite, har ju inte ens ätit frukost än, så måste väl slänga i mig något innan jag går och fikar med Tösen!!

BTW, midsommar är planerat nu. Det blir fest hos en av mikis kompisar i T-borg, och det som är allra kuligast, vet ni vad det är?? EWE mitt hjärta ska oxå följa med på festen!! Bättre sent än aldrig att planera eller vad säger ni?? 
På onsdag ska jag och Lena till ystad och plocka jordgubbar =) det ska bli nice med årets första jordgubbar, hoppas på att kunna plocka lite extra som man kan frysa in och som man kan ha till att göra Frozen Strawberry Daiquiri, bara för att det är den godaste drinken som finns!!

Nej, Ni får ha en bra dag!! Nu drar jag!! Puss haaaj

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Tack gumman <3 du är mitt hjärta också =)

2009-06-12 @ 23:27:50
URL: http://willyougodownonme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0