JAha

Har precis kommit hem från ystad, har varit hos föräldrarna i husvagnen och grillat och sen spelat yatzy, jag vann 3 av 3!!
JAg har sååååååå jävla ont i magen och mår illa som fan!!  hatar det, men det går väl över som det brukar!!

Midsommar närmar sig, och har inte den blekaste aning om vad som händer!!
igår var det EXAKT 7 veckor kvar till turkiet, och Ewe kom hem i fredags, och hon berättade att det var 40 grader kl 11 på förmiddagen, så kan ju hoppas att det håller i sig så man kan bli lite brun(!)

Nej nu ska jag lägga mig och läsa lite, hoppas att illamåendet släpper lite iaf...
Jobb i morgon!!   

BTW, Jeanette, igår beställde jag böckerna, så du får hitta på något annat att köpa åt mig i födelsedagspresent i 4 år frammåt =P  HIHI...

Peace out!!

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Hell yeah att det kommer vara varmare då :D Jag ska fan dit hela augusti och då ska det fan i mig vara varmare! Så det är bäst att du åker ner före och värmer upp Turkiet till mig xD

Saknar dig <3 puss

2009-06-08 @ 11:51:30
URL: http://willyougodownonme.blogspot.com
Postat av: Ewelina

Wiiie :D det kommer bli skit kul. Andra gången jag firar midsommar i skåne xD

Jag älskar dig med <3 =) Puss

2009-06-10 @ 21:11:49
URL: http://willyougodownonme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0