JOBB!!!!

Igår morse kl 09.27 ringer chefen och frågar om jag kan komma in och jobba, Svarar yrvaket att "ja det kan jag" ju göra.
Hon bara "bra då kommer du så snabbt du kan!"
så det blev till att jobba från 10.00- 19.30

och idag tänkte jag sova länge oxå och sen bara sätta igång med städningen av hela lägenheten!
MEN kl 09.30 ringer telefonen då är det Paul på 601 och frågar om jag har lusta att jobba så nu ska jag jobba fler dagar, dvs 7 dagar på 2 veckor =) och kommer antagligen bli mer där. DÅ en av deras "ordinarie" hade kommit igår och sagt att "nu drar jag till kroatien och kommer hem den 30/6"
så nu ringde dom mig så jag får jobba dom dagarna hon är insatt på..

denna veckan jobbar jag ; 
Torsdag 12-18
Fredag (midsommar) 10.30- 15.30
Lördag 11-17

nästa vecka;
Tisdag 11-18
Onsdag 10.45-18
Torsdag 11-18
Fredag 11-18

och sen kanske jag får mer.. =) Det blir ju nice med pengar =)

Nej nu ska jag fortsätta städa, kl 14 kommer persienngubben och sätter upp våra persienner som vi beställt!
så nu kan man kanske sova ordenligt!!

Kommentarer
Postat av: Lina - Blivande mamma <3

svar: Men det hjälper inte mig att gå med i varken a eller alfa eftersom att jag inte har jobbat innan så får jag inget. :/

2009-06-16 @ 14:20:24
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0