kunde inte längre...

Nej, jag kunde verkligen inte hålla mig längre.
I går så gick MTV Movie Awards i usa, och för att se den på tv så får man vänta till på onsdag!!
hade bestämt mig för att inte kolla några sidor där det skulle tänkas stå några resultat, MEN jag kunde inte hålla mig.
så jag gick in på mtv och kollade på hela galan (dock så är lite borta men det mesta finns iaf)
så nu vet jag hur det gick.. =)
Twilight var nominerade i 6 kategorier och dom vann 5 av dom!!
och igår på galan så visades även trailern till New moon, och den har jag nu sett 3 ggr, den är underbar, jag älskar filmen redan!! =)   yeah i know Sara = Twilight nöööörd!! men de är lugnt jag gillar det!!

btw, jag vet vad jag önskar mig i födelsedagspresent.. =) (jag fyller inte år förrän om typ lite merän 4 månader), men jag önskar mig iaf twilight böckerna på engelska.. =)

ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA TWILIGHT!!!!!

Här ser ni resultaten av galan!

Best Movie:
Twilight
Best Female Performance:
Kristen Stewart, "Twilight"
Best Male Performance:
Zac Efron, "High School Musical 3: Senior Year"
Breakthrough Performance Female:
Ashley Tisdale, "High School Musical 3: Senior Year"
Breakthrough Performance Male:
Robert Pattinson, "Twilight"
Best Comedic Performance:
Jim Carrey, "Yes Man"
Best Villain:
Heath Ledger, "The Dark Knight"
Best Fight:
Robert Pattinson vs. Cam Gigandet, "Twilight"
Best Kiss:
Kristen Stewart and Robert Pattinson, "Twilight"
Best WTF Moment:
Amy Poehler for Peeing in the Sink in "Baby Mama"
Best Song From a Movie:
"The Climb" by Miley Cyrus, "Hannah Montana: The Movie"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0