Förstår inte!

Ibland förstår jag mig inte på hur människor resonerar när de gör nya val i sina liv..!!
Men det är väl inte meningen att man ska veta hur alla andra människor tänker, när man knappt vet hur man själv tänker ibland!!

Jag har skrivit i min blogg (för ett bra tag sedan), att jag vill vara mig själv igen.. Ni som kännt mig länge vet hur jag menar. Förvirrad, galen, crazy och helt allmänt flum, men jag har nu insett att den människan jag önskar att bli igen, föralltid (?) är död!

Jag längtar tillbaka till gymnasiet, det var då jag var som lyckligast, men oxå som deppigast! Men det var då när man bara VAR, där kunde man göra precis vad man ville.
Skoja och flumma sig på lektionerna, (eller ja E-K:s iaf) springa runt i korridorerna och fnittra och skoja och bara Finnas med sina kompisar. Man kunde även göra vad man ville på fritiden och man orkade mycket mer. Man kunde vara SPONTAN och göra precis vad som föll sig in just precis då!  Nu i efterhand har jag kommit på att; JAG ÄLSKADE DEN TIDEN!! =(

Även om jag älskar min pojkvän och så, men jag skulle gärna vilja spola tillbaka tiden och föralltid frysa den där. 
Ni vet; Super Snälla Silver Sara!  (ni som var med, vet vad jag menar) 
Några låtar som FÖRALLTID kommer att finnas varmt i mitt hjärta och som väcker många minnen är;

Bryan Adams- Summer of 69 (studenten med Ewe)
Cyndi Lauper- Girls just wanna have fun (klassens låt)
Linda Bengtzing- Alla flickor (dom där grymma festerna i husvagnen)
Amy Dimond- What´s in it for me (Samma som den ovan)
Orup- Magaluf (Mest spelade låten månader innan jag åkte till barskolan)
Schnappi (Oxå en av de väl spelade låtarna på festerna i husvagnen)

Vissa tider går bara inte att glömma, hur gärna andra människor än vill att jag ska göra det!!
Jag förstår bara inte varför!!??!!???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0