funderingar

ja, folk har reagerat på mitt förra inlägg har jag märkt. Men då ska jag ta och förklara en sak för er!!!

1. Detta var inte mitt fel, HON ansåg att hon var för "MOGEN" för att umgås med mig, och HON valde att inte ha mig i sitt liv lägre!!

2. HON ska ha klart för sig att jag Tycker, Tänker och Skriver vad fan jag vill, så länge hon inte har någon som helst viktig plats i mitt liv. FÖR det har inte hon någonting som helst med att göra längre!

3. HON hade kanske kunde ha vart liiite mer försiktig med vad hon snackar för skit till folk, för hon ska bara veta att jag får reda på saker!!!

4. JAG har ingen som helst anledning till att skydda HENNE eller HENNES KÄNSLOR längre!!

BARA SÅ NI VET!!!!


Är där nu folk som inte håller med mig, ja då kan ni strunta i att läsa min blogg. FÖR som sagt, detta är MIN blogg, och precis som i andra ås skriver jag precis vad jag känner för i MIN BLOGG!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Go Sara! Jag håller med dig gumman <3 ( Hoppas inte detta gäller mig bara ;) ) Saknar dig, ses på fredag ! Puss

2009-05-20 @ 22:41:49
URL: http://willyougodownonme.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Jag håller med dig Sara!! Du är en person med vett i skallen!!

2009-05-21 @ 15:27:11
URL: http://banansnurra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0