galen!

japp jag är helt galet förälskad i twilight serien.. ett bevis på detta är att jag har läst ALLA fyra böckerna nu två ggr, och jag har sett filmen typ 20 ggr, senaste gången var alldeles nyss och jag är lika inne i filmen nu som första gången jag såg den. jag tröttnar aldrig!!

det är bara lite synd att det är sååååå lång tid till new moon kommer ut på bio.. kan inte dessa 178 dagarna gå snabbt? även om jag inte vill ha vinter och äcklig snö nu, så vill jag ändå att det snart ska vara den 20 november så man kan sätta sig i biosalongen och bara njuta av ännu en underbar film om denna otroligt vackra serie.

1.    2.     3.4. 



1. Twilight - Om jag kunde drömma
2. New moon -  När jag hör din röst
3. Eclipse - Ljudet av ditt hjärta
4. Breaking Dawn - Så länge vi båda andas.
5. Midnight sun (finns tyvärr inte ute än, och det är ännu oklart om det kommer bli en bok.. MEN man kan ju hoppas)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Då vet jag vad du ska få av mig i födelsedagspressent i fyra år!

2009-06-02 @ 19:34:46
URL: http://banansnurra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0