Börja igen

Ja jag funderar på att börja skriva lite igen.. men är lite inne på att göra en helt ny blogg för det! har dock ej bestämt mig än!! =S

ja, på senaste tiden har det hänt en del..

19/11 var det förhandsvisning av NEW MOON och jag var givetvis där! Filmen var helt fucking underbar!
20/11 gjorde jag inte så mycket, tog det mest lugnt och laddade upp inför helgen!
21/11 Var det dags för konsert i Kristianstad med Ivarsson, Lars Winnerbäck är helt underbar!
22/11 började med att åka till en resturang med Jessica och Tina och sen när vi ätit så blev det NEW MOON (igen) då även min rumpnissevän kom och gjorde oss sällskap!  Äv en gång var filmen helt fucking underbar!


idag har jag då varit på min pratik och haft en fältdag, och då blev det mycket prat om NEW MOON, eftersom många av eleverna oxå vill se den och då åldersgränsen på filmen sänktes i fredags så blev de överlyckliga och ska därför se den på bio!

imorgon ska jag oxå dit och det blir en ganska lugn dag eftersom vi ska spendera dagen på atletikum i malmö för det är någon idrottstävling mellan olika skolor i malmö!


Ser inte direkt fram emot torsdag då vi ska få reda på vår tenta som vi hade för ett tag sedan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Yey, jag var allt med =)

Hur många gånger har du tänkt se den där filmen på bio egentligen? För mig räcker det med en gång. Sån stor nörd är jag inte =P

2009-11-26 @ 00:21:09
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/
Postat av: Ewelina

Filmen var AWESOME!!!

2009-11-30 @ 00:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0