24 och 25 Mars

24 Mars- Oslipat
Det var inte meningen att vi skulle dra till oslipat eftersom Anna skulle på något möte angående lägenheten, men vid 19.45 ringde hon och frågade om vi skulle dra dit eftersom mötet var slut! Hennes pappa (och hon) kom och hämtade mig och vi åkte dit, så vid 20.03 kom vi in genom dörrarna till oslipat och då stod Fritte Fritzson redan på scen som kvällen konfrancier. Vi trodde först inte att vi skulle få några sitplatser eftersom vi kom så sent, men på raden näst längst bak fanns det platser åt oss.  På "våra" ordinarie platser längst fram satt i stället en gymnasieklass med killar och blev indragna rätt så mycket under hela kvällen!  Vilka det var som uppträdde merän Lena Frisk kommer jag inte ihåg!!   Ännu en trevlig kväll på Oslipat med Anna!!

 

25 Mars- MACK
Denna kväll hade vi biljetter till MACK för att se Robin Paulsson. Vi intog platser närmast scenen som vanligt när vi är iväg på stand-up. När Robin stod på scenen och höll på med ett skämt om Zlatan så böjde jag mig mot Anna och viskade till henne och frågade om det var nu hon skulle krypa ner och gömma sig under bordet så hon inte skulle göra bort sig på samma sätt som hon gjorde vid detta skämt när vi var i Helsingborg. Givetvis så såg Robin att jag viskade till henne och blev genast nyfiken på vad vi pratade om, när Anna sa "ingenting" tyckte han att vi skulle dela med oss till resten av klassen (folket).. och då säger jag "jag frågade bara om hon skulle reagera likadant nu som hon gjorde förra onsdagen i Helsingborg!" så då blev han lite eftertänksam och när han kom ihåg vad jag syftade på blev han förvånad och utbrast "Var ni där? Var det DU!?"
Så det var kul.. :D NÄr han sedan sjungit sin FIINA sång och skulle gå av scenen vände han sig till oss och bockade och när hela alltet var slut för kvällen och han var på väg att gå så kollade han på oss och vinkade hejdå!  Denna kvällen var även första gången jag träffade Sara!! Ännu en trevlig och Rolig kväll med Anna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0