30 Mars, 31 Mars och 1 April

30 Mars- Garva
Tisdag och vi gjorde vårt första besök på Garva som håller till på Harry´s bar och resturang på gågatan. När vi kom in så möttes vi av en av killarna som var med i mitt lag på förra årets nollning och han visade oss till ett bord och vi beställde lite nachos och en öl till mig och cider till Anna. Enda orsaken till att vi var där var för att Anna ville se Niklas Larsson uppträda. Vi såg även andra komiker vars namn jag ej kommer ihåg.
När det var slut och vi var på väg ut stod Sara och väntade på sin jacka i garderoben och vi började prata lite (till) med henne, när en kille som oxå stod och väntade på jackan kollade på mig och sa "sara?", då han märkte att jag inte kände igen han sa han stt namn och jag visste direkt vem det var! Det visade sig vara Linus Gustavsson, som jag brukade umgås med på kåren för ungefär 1,5-2 år sedan och SHIIIIT vad han hade förändrats.. men det var bara för att han rakat av sig sitt skägg!! =)

Kul kväll var det!! Tack för det Anna och Sara!!


31 Mars- Krogshow i Helsingborg
Vi valde att inte ta tåget dit, utan vi lånade mikis bil och GPS, det gick väldigt fort att hitta och vi var framme en halvtimme tidigare än beräknat då vi inte visste hur lång tid det skulle ta att köra. Vi skulle denna kväll se En krogshow till Farsa med Fritte Fritzson, Anders "ankan" Johansson, Jesper Rönndahl och Magnus Erlandsson. Showen var lika bra i Helsingborg som den var när vi såg den i Malmö, fast de hade gjort lite ändringar i shown för att kunna annpassa den till den minimala scenen de hade tillgång till. Innan showen började fick Anna ett sms från Tele 2 där de välkomnade henne till Danmark, detta tyckte vi var väldigt kul eftersom vi satt i Helsingborg och änu roligare var det för att jag oxå har tele 2 men det var bara hon som fick sms om att hon var i Danmark. När showen var slut satt jag och Anna kvar och bredvid Anna satt ett gäng tjejer so oxå stannade kvar, vi märkte ganska fort anledningen till varfö de stannat kvar och det var för att de ville nli fotade med Jesper och Ankan. Anledningen till att Vi stannade kvar var för att vi hade fixat en liten present till de 4 killarna, de skulle nämnligen få varsett påskägg som vi hade fixat ihop.. :D äggen blev uppskattade och det var ju bra!

Trevligt sällskap och Trevlig show, Tack för det Anna, Fritte, Jeppe, Ankan och Magnus!!

1 April- Mack
Ännu en kväll på MACK, denna gång för att se Niklas Larsson.... Igen!! Japp, möttes av Sara när vi kom dit. Jag och Anna satte oss på våra vanliga plaster och väntade. För att roa mig så satt jag och vek ett av reklambladen de har liggandes på bordet och när jag var färdig kollade jag upp mot dörren, där Sara stod, och fick då syn på Robin som kom in och Sara stod och log och skrattade och tittade på mig hela tiden eftersom hon såg min reaktion när jag fick syn på honom.. !! =) hihi, det var kul!!

Efter tre dagar i rad av standup är man lite trött eftersom jag kommer hem ungeför halv tolv varje gång!! Men det är det värt!! =) det är ett bra sätt att koppla ifrån skolan och allting annat för bara några timmar av skratt och en massa flum med Anna!!




Kommentarer
Postat av: Anna

Yey tack själv för flummandet =) Och det är klart att vi måste se söta pojken =)

2010-04-10 @ 00:13:22
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/
Postat av: Anna

Du vad hände med inläggen om alla våra andra äventyr? =P



Känner redan nu i förväg att jag fasar vad som kommer att stå efter onsdag hehe

2010-04-15 @ 23:58:07
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad bra att du gilla dem =) Betyder jag lärt upp dig duktigt haha De klippen kan man titta på många gånger då man har tråkigt eller bara skubba från pluggandet haha =)

2010-04-19 @ 18:16:50
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha tycker du ligger "något" efter med att skriva om våra äventyr =P Det får ju en annan att framstå som att nästan vara i fas haha men det får bli efter alla dumma examinationer är inne

2010-05-28 @ 00:35:18
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0