lönt att vänta?

Nu ska jag snart äta, har varit hemma hela dagen och bara slappat och kollat på tv samt att jag har väntar på att min sambo ska komma hem från träningen för jag tyckte vi kunde äta typ kinamat eller ngt annat gott.. men kände att eftersom han åkte hemifrån vid typ tolv, och klockan är nu 19.18 och han fortfarande inte kommit hem så jag ringde honom för ca 15 minuter sedan och frågade vart han tar vägen. det visade sig att han var ute i nån jävla skog i trelleborg med en kompis.. så nu pallar jag inte vänta på att han ska komma hem längre!! Har nyss värmt en lagsagne från frysen (gott? NOPE, inte när man hade tänkt sig något helt annat) så nu får han komma hem när fan han vill, för han får äta själv. som vanligt..!!

Jajja nu har jag iaf fått ut min typ besvikelse eller vad vi ska kalla det!!

Hade jävligt roligt igår iaf, speciellt när vi var på oslipat specialkväll då jag fick reda på Annas diagnos, som enligt Fritte är Autism! =) och när man tänker efter så stämmer det nog ganska bra!! =D 
Nej jag bara skämtar med dig Rumpnisse!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha ganska underbart att jag är autism och inte autist... Så jag är alltså själva sjukdomen haha



Men du är ju ändå värre än mig jag har sett honom 20 gånger på mer än ett år. Du har sett honom 14 gånger på typ 7 månader. Vem är det som är besatt?

2010-04-26 @ 21:28:16
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/
Postat av: Anna

Men egentligen handla det inte så mycket om utseende eftersom hon inte alls kunde se framför sig vem Jeppe är så gissar att det namnet dök upp i hennes huvud för hon hört det från mig... Men var ganska kul när hon kom fram till vem det var som hade varit med där

2010-04-27 @ 16:14:27
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/
Postat av: Anna

Fast jag ska ju i och för sig på äventyr med Skaraludret och Sara den 19 juli =) Annars får vi gå på någon annan då den månaden. Typ Marika Carlsson. Om man nu vågar det vill säga efter den 19 haha



Japp, nu är det bara den sista kvar. Men den känns inte lika jobbigt då ska man bara snacka på så känns lugnare. Då fasar jag mer för arbetet i kvällskursen som ska in två dagar innan svenskuppgiften... Hade fått för mig att det skulle vara en vecka mellan men så var det ju inte =(

2010-05-05 @ 16:10:58
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha kanske det men ibland får du faktiskt heta Sara. Så det så...

2010-05-19 @ 12:51:47
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0